futuro to najgorszy provider (ludzie uciekajcie)

Autor: news.futuro.pl (wojtek_at_edesign.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 14:15:45 MET DST

TO jest poprostu szok ze mozna tak traktowac swoich klientow i miec uslugi
na 10 razy gorszym poziomie niz nawet nasza kochana TPSA.
Moje lacze nie dziala srednio 2 razy w tygodniu (nieraz przez dluzszy czas)
i mam juz po dziurki w nosie dzwonienia na infolinie i wydawania
dodatkowych pieniedzy, za kazdym razem dowiaduje sie ze mieli petle w
routingu albo byl atak na jednego z ich klientow (ZALOSNE).

Napisalem reklamacje do tej szanownej firemki i wiecie co dostalem?
Trzymajcie sie krzesla, TAK 7 ZLOTYCH (slownie: siedem) odszkodowania,
przeciez to jest jakis zart i naigrywanie sie z klientow, wydaje jak glupi
kase na jedno z najdrozszych lacz w tym kraju a dostaje spowrotem uslugi na
poziomie sredniowiecza, jak tylko skonczy mi sie okres abonamentowy to
pozegnam tego smiesznego providera dla naiwnych i wroce do tpsa ktorego
tez tak kiedys besztalem, niestety okazalo sie ze nieslusznie bo roznica w
poziomie uslug miedzy tpsa a futuro jest ogromna na korzysc TPSA oczywiscie,
ciesze sie rowniez ze do konca nie zrezygnowalem z SDI i moge w kazdej
chwili je podlaczyc kiedy tylko futro sie psuje. I najwazniejsze na koniec,
nie dajcie sie nabrac bo zeby po roku nie przedluzac umowy trzeba dac im
znac miesiac wczesniej, INACZEJ UMOWA JEST AUTOMATYCZNIE
PRZEDLUZANA NA KOLEJNY ROK i bedziecie placic tym pseudo profesjonalistom
przez nastepne 12 miesiecy