Re: radeon 9100 i quake3

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 01:31:27 MET DST

gibs0n claimed:
> przymierzam sie do kupna radeona 9100 (saphire 64mb 128bit) ..
> obilo mi sie o uszy ze z ta karta sa problemy w quake3 .. czy ktos moglby
> sie wypowiedziec na ten temat ?

Dopóki nie zainstalujesz catalistów 3.5 będzie działało :)

> jak wyglada karta pod wzgledem wydajnosci i jakosci obrazu w porownaniu z
> gf3ti200 ?

Obie te karty zjadają quake3 na śniadanko :) To nie jest gra która mogłaby je
zmęczyć. A jakość ? Nie sądzę żebyś znalazł GF3 o lepszej jakości niż sapphire
9100. Gorszą tak, lepszej nie.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Beauty is the first test: there is no permanent place in