Re: Ceny napędów CDRW

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 19:42:29 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta Marsjanin przed podaniem Pavulenu...:
> Witam.
Czesc
> Sony to produkty z tej wyższej półki (cenowej przynajmniej)...
Właśnie: cenowej. Mój ojciec kupił swojego czasu tv sony (25", ale to nie
istotne:). Wszytko ładnie, pięknie ale nagle (z dnia na dzień) tv odmawia
posłuszeństwa. pilotem nie zmienisz kanału za cholere. I to po niecałym
miesiącu:) Oki, pojechałem z ojcem i telewizoram do katowic do seriwsu, po 2
tygodniach tv do odbiou, wymienili układ scalony wielkości 1x2,5mm... tv ten
spół się co pół roku. systematycznie. nie twierdze że z nagrywarkami będzie
to samo ale...
> Lite-On 48/24/48 - ok. 250 zł
> Sony 48/16/48 - ok. 200+paręnaście zł (?)
> Czyżby ta rozbieżność cen wynikała z prędkości zapisu RW?
Raczej nie. Poprostu ten Soniacz jest stary (poproś żeby Ci okazali i
looknij na date produkcji) i chcą się go pozbyć:) A cena, jak cena tania
żeby szybko zszedł:) Aha: Lite-ON'a 48x24x48 widziałem w pasaz.onet.pl
(oferte) za równiótkie 200zł + kp:)

--
Pozdrawiam.
marcus075