Re: zabezpieczenie na plycie

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 19:22:00 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta Mariusz przed podaniem Pavulenu...:
> witam!
witam!
> Mam taka plyte: GB 845PE ze zintegrowana muza. Podlaczylem ta muze do
> starego wzmacniacza diory, a ze kiedys sprawil mi on niemila
niespodzianke,
Jaką?
> mam takie pytanie: czy w przypadku wystapienia _duzego_ przepiecia czy
> awarii tego wzmacniacza istnieje mozliwosc spalenia plyty/procka itp?
Cytat z praw Murphiego: "układ zabezpieczający zabezpieczy układ
zabezpieczany paląc się w pierwszej kolejności". Czy taka odpowiedź Cię
satysfakcjone?:)

--
Pozdrawiam.
marcus075