Re: LCD

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 23:05:01 MET DST

        Usenetowy bot Radoslaw Sokol pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 25-liniowego posta:

>Problem może się pojawić w momencie gwarancyjnej wymiany wyświet-
>lacza, gdy wybrany w jakiś sposób "padnie". Wtedy trzeba tylko
>liczyć na to, że zostanie również pozostawiony wybór egzemplarza
>zamiennego.

Właśnie... Już po zawodach. Ten "ktoś" już posłuchał mojej rady o bad
pixelach i niebawem pewnie kupi CRT. BTW ja tylko byłem poproszony o
opinię "CRT czy LCD" i wchodziły w grę tylko LCD z dolnej półki, a
CRT... z "pomiędzy dolną a środkową" - czyli poniżej kosztów LCD
(obowiązywała zasada - "nie będę płacił za stary technologicznie
sprzęt tyle co za supernowoczesny LCD"). :-)

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --