Re: K6-2 & radiator

Autor: xaliemorph (poszedl_at_w.dluga)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 15:23:50 MET DST

Użytkownik "johnnie_w" <hubo1_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Nie przesadzaj, K6-2 to nie nowy Celek, P4 czy Athlon. BTW widziales
kiedys
> procesor K6-2??? Poza tym nie wymaga on jakichs super coolerow, takze
twoja
> teoria "mikro porow" raczej sie go nie tyczy. Pozostaje przy swoim zdaniu
ze
> K6-kom nie zaszkodzi w zaden sposob brak pasty.

Jak najbardziej rozumiem twój punt widzenie, ale odnosząc się do twojej
poprzedniej wypowiedzi próbowałem obalić fałszywą tezę jaką mógłby ktoś z
zewnątrz odnieść iż smarowanie jakichkolwiek procków (więc także i P4)
których jądro jest chronione, jest nieuzasadnione. A tak poza tym
cieniuteńka warstwa pasty nie zaszkodzi, z tym że rzeczywiście mamy tu
raczej do czynienia z relacją koszt pasty a zysk z wydajności chłodzenia na
K6-2 (a tak wogóle to te ostatnie modele z serii K6-2 to chyba się jednak
mocno grzały, co nie? Bo niestety ale nie pamiętam)