Re: [xp] nie moge wejsc na druga partycje d, chce formatowac

Autor: MZ (zarebama_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 10:50:21 MET DST

> twardym, c i d. po kilknieciu na link do d, pokazuje sie ze ta partycja
nie
> jest zformatowana i czy chcesz ja teraz sformatowac. PEWNIE ZE NIE CHCE!!!
> mam tam dane. zaden program ktory byl zainstalowany na d nie dziala.
prosze
> pomozcie. nie wiem co robic. nie chce stracic wszystko z d. podpowiedzcie.

 W tej chwili do głowy przychodzą mi dwie przyczyny:
1. Uszkodzenie fizyczne dysku - padł jakiś sektor np. opisujący
rozmieszczenie plików - tu chyba roota...
2. Błąd logiczny zapisu - rozpad struktury plików...

W obu przypadkach istnieje duże prawdopodobieństwo że pliki uda się
odzyskać. Jaki tam był system plików ? Może FAT (jeżeli to oczywiści part.
FAT) się rozpadł ? Proponuję popróbować narzędzi do odzyskiwania danych,
jeżeli system rusza i partycja C jest zdrowa to może np. Ontrack Recovery
(odzyska pliki i pozwoli je skopiować na dysk c) ?

Powodzenia
MZ