[xp] nie moge wejsc na druga partycje d, chce formatowac

Autor: WWWoman (eliza6w_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 08:59:59 MET DST

mam problem. wczoraj wylaczylam kompa jak nigdy nic, a dzisiaj po wlaczeniu
okazalo sie ze nie moge wejsc na moja druga partycje d. mam dwie partycje na
twardym, c i d. po kilknieciu na link do d, pokazuje sie ze ta partycja nie
jest zformatowana i czy chcesz ja teraz sformatowac. PEWNIE ZE NIE CHCE!!!
mam tam dane. zaden program ktory byl zainstalowany na d nie dziala. prosze
pomozcie. nie wiem co robic. nie chce stracic wszystko z d. podpowiedzcie.

pozdr WWWoman (Eliza)