Re: Pikający UPS, co jest do cholery?

Autor: Klaudiusz (fatla_at_niespam.poczta.fm)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 09:59:26 MET DST

> Moja mama ma w pracy UPS'a firmyktórej nazwy nie pamięta [:)]. Jest sobie
do
> niego podłączona jedna listwa antyprzepięciowa, do tej listwy komputer i
> naspęna listwa, do której znowy komputer, radio [nie można się w pracy
> nudzić:)] i tyle:).

EXTRA!!!! Nie wiem czy wiesz ale na wyjsciu UPS nie moze byc podpiete zadne
urządzenie z filtrami pojemonosciowo-indukcujnymi (Acar!). Poza tym
podpinanie radia pod UPS to juz wariactwo, nie masz innych gniazdek. Moze
jeszcze podepnij pod UPS czajnik elektryczny bo trzeba czasem tez herbate
zrobic!

Klaudiusz