LAPTOP I USB

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl.nospam)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 09:55:21 MET DST

Witam, bycmoze bede posiadal laptopa Compaq Concerto 486/33Mhz (potrzebny mi
jest jedynie do zgrywania zdjec z aparatu jak jestem poza domem), i tu
pytanko, poniewaz posiada on nastepujace wyjscia:

2 sloty PCMCIA, wyjścia RS, LPT, monitor, klawiatura, mysz

A ja potrzebuje USB... da sie jakos to zrobic? Szukam szukam i wszedzie albo
karty na PCI albo przejsciowki z USB na inne porty... moze jest adapter USB
na PCMCIA?

Ewentualnie moze wiecie gdzie w warszawie mozna wypozyczyc laptopa? O wiele
bardziej bym wolal wypozyczyc (na 2 tygodnie) niz kupic tego rupiecia i
bawic sie w przejsciowki.