Re: Pikający UPS, co jest do cholery?

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 23:31:27 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta Sławek przed podaniem Pavulenu...:
> Domowym sposobem to trzeba by odłączyć od niego jednego kompa i
> sprawdzić czy *sytuacja* się powtarza. I ewentualnie zrobić sztuczny
> pad wyjmując wtyczkę z gniazdka. Wadą tego rozwiązania jest to, że
> jak piasłeś drugi komp jest serwerem więc takie eksperymenty to
> lepiej pod nadzorem robić (chyba, że serwer na NerWare to można się
> skusić :)), a już na pewno po pracy (albo przed).
Właśnie o to chodzi że to jest w budynku który jest na terenie zamkienietym
(elektorwnia, więc pietnastolatka bez przepustki nie wpuszczą...). A nie
mogę wisieć na telefonie przez godzine i dytkować jakiejś kobiecie po
drugiej stronie kabla co ma robić (ona także się do domu spieszy...). A w
czasie pracy: też to nieraz padało ale wtedy padało zasilanie w całej
elektorwnii:)

> Jak na jednym kompie jest to samo czyli piszczy w trakcie pracy i
> trzyma z 15 sekund to raczej baterie. Jeśli na jednym kompie chodzi
> spoko to raczej miał za duże obciążenie.
UPS trzymał 2 kompy przez 15 (nawet czasem 20 minut) spokojnie (dwa
kompy+2monitory!) więc nie jest to chłam:)
> Jeszcze trzeba gdzieś spojrzeć na tabliczkę z tyłu/pod spodem i zobaczyć
> datę produkcji. Akumulatory powinno się wymieniać co jakieś 2-3 lata.
> Chyba, że miał wymieniane.
Aaaa... miał, jak admin bierze kase a prosić się trzeba żeby pomógł... (ja
bym był lepszy admin...:)
> Więcej bez konkretów to się nie da :)
Dzięki za szybką odpowiedź- powiem mamie rano, a ona powie Pani prezes
(szacunek dla tej Pani:)

--
marcus075_at_xl.wp.pl   GG:3585538
=>Soltek 75-KAV-X+Athlon 1GHz+256SDRam<=