Re: K6-2 & radiator

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak_at_nixz.net.anti-spam-remove-to-end.com)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 22:42:40 MET DST

> IMO nie warto go smarowac. K6-2 i tak maja przykryty rdzen balszana
> plytka ktora duza powierzchnia (prawie calego procesora) przylega do
> radiatora. Ja nigdy nie stosowalem do tych procesorow zadnej pasty bo
> nie widzialem takiej potrzeby.

Straszne bzdury opowiadasz! Powinno sie smarowac kazde zlaczenie dwoch
powierzchni majace dobrze przewodzic cieplo. Nalezy tylko pamietac aby
warstwa pasty byla cienka i rownomierna.

Oczywiscie sa przypadki kiedy bez pasty procesor sie nie spali, ale to
nie jest powod aby nie poprawic odprowadzania ciepla jesli mozna
(zwieksza sie trwalosc CPU itp).

--
pozdrawiam
      Mikołaj