Re: programik do czytania thermal diode

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 22:21:46 MET DST

> orientuje sie ktos czy nie ma jakiegos programiku co by czytal dane z
diody w athlonie
> z pominieciem biosu? mam wrazenie ze bios i programik od msi wciskaja mi
kity...

a niby skąd ten programik ma mieć dane? myślisz że soft ma dostęp do tak
niskiego poziomu żeby czytac napięcia na sensorach i je odpowiednio
interpretować???? wszystko co jest dostępne jest serwowane przez BIOS
płyty.. i BIOS na pewno nie wciska kitu.. jesli już to sensory są źle
skalibrowane i tyle.. jedyne co możesz zrobić to załatwić sobie dobry
termometr (np. na podczerwień), samemu zmierzyć temp. i wpisać odpowiednie
wartości do danych kalibrujących sensory w programie którego używasz.. ale
charakterystyki na pewno nie są zupełnie liniowe więc przekłamania będa tak
czy siak

PZDR
Shaman