Re: programik do czytania thermal diode

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 22:28:44 MET DST

Grzech wrote:

> orientuje sie ktos czy nie ma jakiegos programiku co by czytal dane z
> diody w athlonie z pominieciem biosu? mam wrazenie ze bios i programik
> od msi wciskaja mi kity...

One czytają z pominięciem BIOSu, problem w tym, że wartości z rejestrów
chipów pomiarowych trzeba umieć zinterpretować, a nie zawsze są dostępne
odpowiednio dobre specyfikacje, a producenci płyt głównych czasem wydają
się wychodzić z założenia, że to nie jest pomiar laboratoryjny, więc 5°C
w jedną, czy drugą stronę niczego nie zmieni.

--
Pozdrówka,
        Artur