Pytań kilka o zasilacz

Autor: mMisiek (mmisiek_at_elektor.com.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 12:59:28 MET DST

Nastronie chieftec'a znalazłem dwa modele zasilaczy które by mnie
zadowoliły. I tutaj pojawia się pytanko: Zastanawiam się pomiędzy:
http://www.chieftec.pl/specyf_zasilacz01.htm a tym :
http://www.chieftec.pl/specyf_zasilacz02.htm ewentualnie tym mocniejszym
czyli http://www.chieftec.pl/specyf_zasilacz03.htm.
Czy moze mi ktoś powiedzieć jak z głośnością od wentylatorów w tych
zasilaczach?. Czy opłaca się kupować dwu-wetylatorowy zasilacz ?. Czy ktoś z
grupowiczów miał jakieś problemy z tymi zasilaczami - głownie interesuje
mnie to iż przy ew. padzie nie pociągnie ze soba innych komponetów mojego
PC - podobno mają te zasilacze jakieś zaawansowane zabezpieczenia.
Co oznacza active (passive) PFC ??