Re: rosyjska czcionka w windowsie

Autor: Walery Podwysocki (valeriy_at_metal.agh.edu.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 12:29:33 MET DST

Witam!!

To nie tego typu, ze wiekszosc programow nie operuje rosyjska czciaka. To
znaczy nie prawidlowo ja traktuje. Internet explorer dziala lepiej. Jest dwa
warianty rozwiazanie tego problemu korzystac z Worda albo ustawic w opcjach
regionalnych na jezyk rosyjski. Drugi powoduje problem z czciakami polskimi
:(.
Albo sciagnac z netu program jak notatnik w jakim nezaleznie od ustawien
regionalnych zawsze pokazuje cyrilike prawidlowo.

Innego rozwiazania nie znalazlem :((
Tak jest w programach nie dokonca pracujacych z nietypowymi czciakami.

Pozrawiam.
Walery