rosyjska czcionka w windowsie

Autor: miki (agaszab_at_hoga.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 12:03:09 MET DST

Mam do Was pytanie. Mam dokument office (world, excel) w którym są rosyjskie
teksty, muszę je skopiować do notatnika ale gdziekolwiek je wklejam
pojawiają się same znaki zapytania. Mieliście coś takiego? Dodam, że
zainstalowałam rosyjską klawiaturę ale to nic nie daje. Co robić by móc
kopiować i wklejać do innego programu (notatnika, edytora html) rosyjskie
czcionki ??? Jak eksportuję do html to wszystkie znaki są kodowane i
praktycznie nie da się na tym pracować :(
miki