Re: LG Flatron F700P vs NEC FE791

Autor: Damian (nie_m_at_m.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 10:47:51 MET DST

Użytkownik "Piter" <piter_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> A kolega kupil kiedys Flatrona 795FT i potem walczyl z LG o zwrot kasy.
> Geometria obrazu byla tragiczna a normy to maja takie ze zal du.... sciska

trafil na "szczesliwy egzemplarz" , zdarza sie wszedzie
ja wyrazilem swoja opinie, w akademiku zarazilem jeszcze 4 osoby flatronem i
wszyscy byli szczesliwymi posiadaczami, chociaz wszystkie modele ponizej
795FT+ roznily sie rowniez jakoscia a nie tylko posiadaniem hub czy nie
posiadaniem
ale tak to jest jak sie oszczedza, Twoj kolega postapil podobnie
od tamtej pory minelo kilka lat wiec powinno byc lepiej, chyba ze z jakoscia
jest jak z jakoscia dyskow... im nowsze tym bardziej awaryjne,

jak juz pisalem kupowalem teraz tv...chodzilem po wielu sklepach w wawie, na
konkretne pytanie "jaki tv do 3k" brzmiala w 80% jedna odpowiedz "FLATRON",
te 20% to pan sprzedawca chcial mi wcisnac ostatniego panasonica z
poprzedniego roku

wiec w ilu bylem sklepach?