Re: LG Flatron F700P vs NEC FE791

Autor: Damian (nie_m_at_m.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 08:06:55 MET DST

Użytkownik "justin" <justin_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> co byscie na moim miejscu wybrali? ktory z tych monitorow, chodzi mi o
> jakosc obrazu

nie wiem jak interesujacy cie model flatrona ale ja mam starszy model (chyba
z 1999) Flatron 795FT+ i z racji zmiany desktopa na notebooka oddaje go
razem z kompem i wiesz, ze to boli...
w czasach akdemickich komp chodzil prawie 24h na dobe a monitor jak byl
zajebisty tak jest, sasiad mial neca i nawet nie wzbudzil zainteresowania..
tak wiec zdecydowanie wybralbym dobrego flatrona (nie najtanszego), ja za
swojego dalem kiedys 2300 PLN i wart byl tych pieniazkow, jezeli obecne nie
sa gorsze a przy okazji 2-3 krotnie tansze to polecam

zreszta tv tez mam flatrona 29" 100Hz i w tej dziedzinie tez jest cool