Re: po zmianie zasilacza z codegena 300W na cheifteca 420W

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 14:32:53 MET DST

Użytkownik "Baron Von Bukkake" napisał:

> allegro :-)

Jeśli używany to rozumiem, bo jeśli oryginał to miałbym podejrzenia. Nie
była to przypadkiem jakaś podróbka? Coś gdzieś mi się obiło o uszy, że na
allegro ktoś takowe sprzedawał. Z zewnątrz identyczne, w środku zupełnie
inna, tania elektronika. Nie wiem na ile info jest pewne, ale coś mi się w
tym nie podoba. Nówka kosztuje ze 4 stówy!

P.S.
Właśnie widziałem na allegro zasiłkę Chieftec 420 W, tylko na naklejce jest
napis HIGH POWER a nie Chieftec. Oglądałem ostatnio taką zasiłkę w sklepie i
w tym miejscu było Chieftec. Orientuje się ktoś, czy na jakichś modelach
takiego mocnego Chiefteca 420W jest wspomniane HIGH POWER?

Pozdrawiam,
Sniper