Re: jaki wybrac zasilacz??

Autor: kermeet (vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 11:05:15 MET DST

"kn" <kamilnew[antyspam]@skrzynka.pl> wrote in
news:bcul03$6f3$1_at_inews.gazeta.pl:

> jezeli chcesz tani i
> w miare dobry zasilacz to polecam fortrony z allegro - z tego co
> pamietam to dobre sztuki ma uzytkownik haszyd - nie sa to nowe
> zasilacze ale wszyscy je sobie chwala.

witam,

a jak inne zasilacze sprzedawane przez tego użytkownika? Coś wiadomona ich
temat? Ceny wyglądają bardzo zachęcająco. A jak z hałasem tych zasilaczy?

Czytam o zasilaczach na grupie już od dłuższego czasu i sam mam problem -
chcę kupić zasilacz, ale chcę wydać jak najmniej kasy (zasilacz może być
używany), ale przede wszystkim musi być cichy (nie chcę uskuteczniać
żadnego spowalniania wiatraka -teraz tak mam, ale wolę nie ryzykować i
zmienić na coś, co standardowo nie będzie bardzo hałasować)

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |