Re: jaki wybrac zasilacz??

Autor: kn (kamilnew[antyspam)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 11:45:33 MET DST

Użytkownik "PaRaDzIqS" <paradzik_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> coraz czesciej sie przekonuje ze niestety ale chyba bede musial wydac te
200
> zl na nowy zasilacz. wlasnie przed chwila w hardware monitor wskaznik +12V
> pokazywal wartosc lekko ponad 13,0V( a to chyba troszke za duzo)
> kurcze a moze procz chieftec'a jest jakas inna firma (tansza), warta
> polecenia??

ja polecam chieftec i enlight ( w sumie roznia sie tylko nazwa - robi je ten
sam wykonawca - sirtech) - mam aktualnie 300W enlight-a (cena kolo 150 zl)
na bardzo podobnym konfigu do twojego i bezproblemowo trzyma napiecia - przy
bardzo mocnym podkrecaniu nie zauwazylem wachan napiec. jezeli chcesz tani i
w miare dobry zasilacz to polecam fortrony z allegro - z tego co pamietam to
dobre sztuki ma uzytkownik haszyd - nie sa to nowe zasilacze ale wszyscy je
sobie chwala. cena okolo 40 zl za 300W. BTW pamietaj - zasilacz musi byc
ciezki.

pozdrawiam
kamil