Live, Audigy VS TV tuner

Autor: Kurgan (vray_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 10:32:57 MET DST

Mam problem, komp ma totalne zwisy , jeśli włączam TV w oknie i jeszcze chcę
cokolwiek na nim zrobić. Przyczynę znam - konflikt z kartą muzyczną. Teraz
używam Audigy, ale z Livem miałem to samo. Co ciekawe gdy używałem k.
muzycznej na płycie wszystko było w porządku.
System op. W2000, Athlon 2000 Xp , 512 RAM, Płyta MSI kT4V.

Gdy nie włączam TV komp jest w pełni stabilny i nie ma siły , żeby go
powiesić.Jak w menadżerze urządzeń wyłączyłem na chwilę Audigy komp działał
rewelacyjnie przy włączonym TV.
Poradźcie co zrobić, bo nie chcę rezygnować z karty Tv .