Re: pytanie o napięcie 3,3V

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 10:28:05 MET DST

Użytkownik "Sander" napisał:

> Mam/miałem też inne specyfikacje dotyczące ATX i zawsze było 5%.

Tak, faktycznie zawsze było 5%. Niedawno była na ten temat dyskusja. W tej
specyfikacji są jeszcze spore nieścisłości, bo nie poprawili kilku rzeczy.
Gdzieś w historii zmian było info, że obniżają ten poziom z 5% do 4%.
Również dla napięć ujemnych zmienili z 5% na 10%. Niestety nie udało mi się
doszukać tej informacji gdzie to napisali, ale wygląda na to, że dyskutanci,
którzy to ustalili posiadali dobre źródła.

Pozdrawiam,
Sniper