Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 22:40:07 MET DST

Indywiduum zwane *Krzysiek Szczepanek*, w wiadomości
<Xns93A4C5244AA4silvermango2pl_at_193.110.122.83> wyprodukowało:

> No co jak co ale nie podkreconego KT266/333 nie widze problemu w
> chlodzeniu samym radiatorem. Nie wiem jak NF2 ale z tego co widze to
> problem glownie lezy w zylm zakladaniu radiatorow przez producentow.

NIE :-) Powtarzam jeszcze raz wyraźnie ;-) *Z WC na procku -- bez
żadnych wentylatorów* Zapewniam cię, że nie będzie stabilnie :-)
PRzy air-cooling żadnego problemu nie ma powietrza z wentyla cpu owiewa
lepiej lub gorzej ten radiator na chipsecie ...

> No, maila do Tajwancow trzeba napisac :) I siedziec w nocy i czekac na
> odpowiedz bo oni tam inny czas maja ;)

No to może się zdecyduje :-]

> No to moze do Asusa wyslac maila. Tylko nie do MSI bo oni mi jeszcze
> nie odpisali w sprawie GPU :)

Hehe :)

> IMO to wiecej niz 20W nie bedzie sadzac po orientacyjnych poborach
> pradu przez plyte.

Teoretycznie ja celuje w coś około 10W, ale nie mam żadnych podstaw żeby
to udowodnić ...

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"