Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 19:23:07 MET DST

Larus <larus_at_silesianet.pl> wrote:

> KT266/KT400/NF2 ... Ale i z obecnymi intelowymi jest podobnie
> AFAIK.

No co jak co ale nie podkreconego KT266/333 nie widze problemu w
chlodzeniu samym radiatorem. Nie wiem jak NF2 ale z tego co widze to
problem glownie lezy w zylm zakladaniu radiatorow przez producentow.

> Na stronach się tym nie chwalą ...

No, maila do Tajwancow trzeba napisac :) I siedziec w nocy i czekac na
odpowiedz bo oni tam inny czas maja ;)

> No dokładnie. Podobnie widzę u producentów chipsetów, pewnie
> wiedzą tylko producenci płyt i tyle ... :(

No to moze do Asusa wyslac maila. Tylko nie do MSI bo oni mi jeszcze
nie odpisali w sprawie GPU :)

> Szkoda. Można by pomyśleć w ogóle na co się porywamy i czego wymagają
> te chipsety jako chłodzenia ...

IMO to wiecej niz 20W nie bedzie sadzac po orientacyjnych poborach
pradu przez plyte.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"