Re: Lite-On LTR-52246S rozwalił płytkę.

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 17:58:03 MET DST

Dnia 2003-06-24 17:53, Użytkownik Sniper napisał:
> Napiszę tylko informacyjnie.
> Ok. 2 miesięcy temu kupiłem nagrywarkę Lite-On LTR-52246S. Parę dni temu
> wsadziłem do niej płytkę firmy MMORE i jak pier******, to wyrwało przedni
> panel rozwalając zaczepy na których był zamocowany. Sam nigdy nie nagrywam
> na takich płytkach, ale miałem akurat potrzebę odczytania z niej danych.
> Płytka nówka, ale rozerwało na strzępy. Potwierdza się tylko teoria, że
> pękające płyty to wina g******** nagrywarek a nie samych nośników. Od dwóch
> lat mam ASUS'a 50x i coś takiego jeszcze mi się nie zdarzyło. A w pracy -
> [...]
uzywam liteona od poltora roku... nie uzywam g******* plyt... nigdy mi
sie cos takiego nie zdazylo... to tak w celach informacyjnych

od okolo 3 lat mam asusa 45x tez sie cos takiego nie zdazylo i od
jakiegos czasu DVD liteon tez sie cos takiego nie zdazylo ;-)

Pozdr.  Jarosław Stawiński [stefe]
GG 1343214 stefe_at_wp.pl