Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 16:48:21 MET DST

Larus <larus_at_silesianet.pl> wrote:

> Bez jakiegokolwiek wentyla w okolicy ? Bez szans -- wypróbowane w
> praktyce :(

Jaki chipset?

> PS. Wiesz może gdzie znaleźć jakieś informacje o wydzielanej (albo
> chociaż pobieranej) mocy przez obecne chipsety ?

Support producenta?

> Przegooglałem już kilka godzin i nic absolutnie nic.

Po angielsku szukales rozumiem.

> Czy mi się wydaje, czy producenci ukrywają takie dane ?

Ciezko powiedziec. jak kiedys probowalem uzyskac informacje o poborze
pradu przez GPU nVidii i ATi to sie do dzisiaj ni e doczekalem
odpowiedzi :/ Z ATi wyslalem bezposrednio do ATi u nVidii do supportu
MSI oraz PNY bo nVidia nie prowadzi supportu :D ...i dupa :(

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"