Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 16:47:00 MET DST

Użytkownik "Marcin" napisał:

> Ja w Megabajcie 350W za 65 zeta mam dokładniejsze napięcia ;))

Ja w Codegenie 300W również mam dokładne i stabilne napięcia. Ale co z tego,
skoro każdy dzień pracy z tym shitem jest dla mnie wielką niespodzianką:
uruchomię kompa jutro, czy etam? Przymierzam się do zakupu lepszego
zasilacza, bo widziałem już tyle spalonych maszyn, że w końcu dotarło do
mojej pustej łepetyny, że na Codegenie długo nie pojadę. Albo go zmienię i
wyp****** w diabły, albo pewnego dnia będę zdrapywał węgiel z płyty głównej.

P.S.
Cytat podany przez "lorda" jest mojego autorstwa. Jeśli masz ochotę,
odszukaj go. Możesz też poszukać kilka moich podobnych wątków sprzed roku.
Pisałem o podobnych zdarzeniach - równie drastycznych dla komputera.

Pozdrawiam,
Sniper