Jak obnizyc zapotrzebowanie na moc z zasilacza

Autor: Michal (michalbebas_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 12:40:08 MET DST

Witam.
Mam nastepujacy sprzet:
AthonXP 1700+
Plyta Soltek SL-75DRV5
256 DDR PC333
RivaTnt 16mb
dysk Seagate 6,5GB
Nagrywarka LG
Karta sieciowa
SoundBlaster Live 5.1
FDD
i zasilacz 230V
Niepokoi mnie jedna rzecz - napiecia jakie pojazuje monitor systemu odbiegaja
troche od normy, tzn.
powinno byc 12V a mam 12.6
-5V a mam -5.6 (ostatnio swiecilo sie na czerwono)
5V a mam 4.8
CPU Voltage 1.72
Troche to odbiega nawet od dopuszczalnych mozliwych odchylen. Pomyslale, ze
moze by tak zmniejszyc czestotliwosc pracy procka (to dziwne, ale prawdziwe)
do czasu jak bede mial kase na nowy zasilacz. Boje sie tez, ze pewnego dnia
mi to wszyskto wysiadzie. Ale to najgorszy scenariusz jaki sobie moge
wyobrazic. Czy to cos da takie odtaktowanie procka? (tak jak mial nominalnie)