Re: ile kosztuje wydruk zdjecia A4?

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 11:44:51 MET DST

> Do wspomnianej przeze mnie wcześniej firmy można jeszcze dodatkowo wysłać
> zdjęcia "pocztą elektryczną". Jeśli chodzi o jakość, to jestem
zaskoczony -
> jak oni to robią, że przy zdjęciu zeskanowanym do 300 dpi uzyskują efekt
> podobny do tradycyjnej odbitki foto.
tradycyjna odbitka foto ma jakies (zalezy od labu) 150-250dpi, rzadko w
ktorym labie udaje im sie osiagnac 300 dpi.
roznica jest w papierze i kolorach i "miekkosci" zdjecia. [przynajmniej tak
kiedys sie dowiedzialem z watku na pl.rec.foto...]
najwyzsze rozdzielczosci uzyska sie na laserowkach, ale nadal bedzie widac
kwadraty pikseli. (nawet w 400dpi)
przynajmniej tak kiedys sie dowiedzialem z watku na pl.rec.foto...

pozdro,

---
aRti