Re: VIVO czy Avermedia Studio 303?

Autor: Bartłomiej Zass (zassb_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 01:54:24 MET DST

> Mogę z czystym sumieniem polecić kartę Saphire Radeon 9000 Atlantis 64 MB
> VIVO,

No fakt, od jakiegoś czasu jestem fanem nVidii, ale pomyślałem, poczytałem i
chyba mnie przekonałeś :-)!
Widziałem, że niektórzy miewają problemy z wykorzystaniem np. Virtual Duba z
tą kartą. Czy popularne programy poprawnie obsługują ją? A jak jest z
"fabrycznym" softem?

Rozumiem, że to cudo potrafi zrzucić maksymalną rozdzielczość PALa (jakość z
tego co mówisz całkiem całkiem)?

Pozdrawiam!