Re: VIVO czy Avermedia Studio 303?

Autor: RR (radekrz_at_rz.onet.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 10:24:48 MET DST

Grupowicz Bartłomiej Zass naskrobał news:bd549c$105$1_at_news.onet.pl...

> Chciałbym zrzucać w formacie _pełnego_ PALa, mam 80 GB dysk, do tego
Athlon
> XP 2500+, 512 RAM, płyta nForce2, system - Windows XP.
>
> Kamerę chcę podłączać przez cinch (nie ma wyjścia s-video)!

Cze!
Rozumiem, że kolega jest fanem NV, ale mogę zagwarantować, iż w takim
zastosowaniu
najlepiej sprawdzą się produkty ATI, która jest znana z wzorowej obsługi
video (out i in).
Mogę z czystym sumieniem polecić kartę Saphire Radeon 9000 Atlantis 64 MB
VIVO,
którą sam posiadam - jakość zgrywanego przez analogowe wejścia (karta
posiada zarówno
gniazdo V-composite, czyli tzw. chinch, jak i S-Video) materiału z kamery
cyfrowej, nie
ustępowała w niczym materiałowi zgranemu prze zprofesjonalną video kartę z
wejściem
Fire-Wire (w moim przypadku akurat Pinneacle). Dodatkowo sprzętowe
wspomaganie
formatu MPEG2 pozwala na tej karcie kompresję do tego formatu "w locie" - co
znacznym stopniu oszczedza miejsce na dysku. Podczas zgrywania filmów karta
wcale
nie "gubi klatek" - materiał jest zapisywany na dysk w 100%!
Chłopie!. Kup se Radeona 9000 lub 9000 Pro z VIVO. Na pewno będziesz
zadowolony.

--
[     MSI 875P Neo; Dual Ch. 512MB, P4 2GHz     ]