Duron 1.3GHz czy Athlon 1.2 GHz?

Autor: Antoni (adres_at_url.worldwidedns.net)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 22:34:35 MET DST

Witam.

Mam zamiar kupić jeden z procesorów: Duron 1.3 MHz lub Ahtlon 1.2 MHz - oba
na magistrali FSB 100MHz.

Jaka jest realna różnica w wydajności - który procesor bardziej opłaca się
kupić?

Zastosowanie: normalna praca w Windows (internet, programy biurowe,
graficzne etc), gry, filmy - typowy komputer domowy.

Dodam, że posiadam płytę DFI AK-74 SC. Czy nie będzie problemów z obsługą
tych procesorów?

Przejrzałem archiwum grupy, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi i
nadal mam wątpliwości.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc w wyborze procesora.

pozdrawiam,
Antoni