Re: Znowu laptop - warunki gwarancyjne proszę o pomoc.

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 22:18:34 MET DST

Użytkownik "Arti" <todross_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Chcę sprowadzić z USA w cenie do 1200$ :)
> Jakieś sugestie?
>
> Dziękuję za pomoc

Może jakiś IBM z serii T - T30 do T40
Obudowa Magnezowa, naprawdę dobra.
Za to przy imporcie z USA nigdy nie będziesz miał prawego Alt (polskie
litery).
A i jeszcze, jeśli chcesz mieć międzynarodową gwarancję musisz ją
zarejestrować w USA i to nie w sklepie bo tam różne bajki ci mogą opowiadać
tylko bezpośrednio w IBM USA.
Rafał