Odp: ile kosztuje wydruk zdjecia A4?

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 18:34:55 MET DST

Użytkownik Sniper <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bd78sr$mor$1_at_news.onet.pl...

> Znalazłem przykładowe laboratorium fotograficzne:
> http://www.profilab.pl/
> Jest cennik do ściągnięcia w PDF.
>
> Tradycyjna odbitka 10 x 15 cm z pliku BMP, JPG, GIF, TIF kosztuje tylko
1,40
> zł. Automat na jakim robione są takie odbitki obsługuje maksymalny format
15
> x 21 cm (3,50 zł). Niestety, z tego co mówi znajomy sprawa formatu A4 robi
> się skomplikowana i droga. W takiej sytuacji zdjęcia muszą być już robione
> na powiększalniku, stąd też drastyczny skok cen od formatu większego niż
> [...]

w laboratorim fotograficznym - przynajmniej w Gliwcach- ceny odbitek
10x15 to koszt poniżej 1 zł.
Przynosisz na CD-ku czy dyskietce zdjecia i robią z tego wydruki-
Jakość całkiem przyzwoita- błyszcząca.