cpc

Autor: Pafcio (pafcio-pafcio_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 15:16:19 MET DST

Witam!
Zainstalowalem sobie cpc 12dB dzisiaj. Jak na razie dziala, wycieku nie bylo
:)
Jedyna wada moim zdaniem to zbyt dlugie rurki, nie ma ich za bardzo gdzie
umiescic, na razie leza
bezwladnie za kompem, potem postaram sie cos wymyslec. Pompka jest
nieslyszalna. Wiem ze to nie jest jakis super wypasiony zestaw, ale kupilem
go tylko z mysla o wyciszeniu pc.
No wlasnie, teraz mam tylko jeden element halasujacy do wyeliminowania. Jest
to zasilacz. Czytalem gdzies ze mozna wpiac opornik 50ohm lub 100ohm. Jak
mam poznac ktory bedzie dobry? Czy oprocz rezystancji cos musze podac
sprzedawcy jeszcze?
Zasilacz noname jakis 250W, shuttle ak32, athlon 1700xp, 320ram sdr, sygate
20GB.

Pozdrawiam
Pafcio