Re: iiyama vision master pro 454 - problem?

Autor: Geralt (geralt_at_nie-smieci.ckt.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 14:28:46 MET DST

No ja od razu po wlaczeniu mam na gorze w zasadzie idealnie dopasowany
(rozciagam ekran na maksa zawsze tak zeby nie wychodzil za ekran) z lewj to
jakies milimetry roznicy (z milimetr, wiec nie ma znaczenia). na dole
minimalnie wiecej ale to mi nie przeszkadza . Natomiast z prawej w pierwszym
momencie nawet 0,4-0,5 cm. W zasadzie da sie przezyc, ale na poprzednim LG
nie bylo az takiego efektu.

Geralt