Re: iiyama vision master pro 454 - problem?

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 00:38:46 MET DST

> Mam nastepujacy problem. Kupilem ten monitor. Jesli chodzi o obraz,
> barwy itp wszystko jest idealnie i jestem bardzo zadowolony. Ale
> wlasnie z niepokojem zauwazylem, ze po kazdym wlaczeniu monitora
> (albo przelacznikiem, albo jak wejdzie w stan czuwania) obraz jest
> troche innej wielkosci i w innym miejscu.

One chyba juz tak maja :) Mam na mysli monitory :)
Ja mam tez nowke 19-calowego MAGa.
Jak jest zimny, tuz po wlaczeniu, to obraz jest troche rozciagniety w
pionie - nie za duzo, ale na dolnej krawedzi to widac (po prostu troszke
chowa sie na dole). Po kilkunastu minutach pracy wszystko zweza sie do
normy, czyli takiego rozmiaru jak go ustawilem. Tez na poczatku sie
zdenerwoalem, ale mozna sie przyzwyczaic. Pewnie wszystkie te wewnetrzne
uklady pozycjonujace obraz musza sie rozgrzac do temperatury jaka zwykle
panuje podczas pracy.

Pzdr.
Shield.