Re: nforce2..jeszcze raz...

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_wywalto_pseinfo.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 14:27:08 MET DST

Flashi wrote:

> No wlasnie ze niema pelnego :) bo niema albo SPIDFa albo optyka na pokladzie
> ... Wogole z tym Asusem jest dziwne bo znikl z listy plyt z SoundStormem na
> nVidii i na serwisach komputerowycg

Hmmm.. dziwne, bo przecież strasznie się tym chwalili, wszystkie pudełka
mają odpowiednią naklejkę itd... lipa trochę, bo zamierzałem tego asusa
łyknąć.

> Hmmm bo ja wiem :) dziala bez problemu ...
> Anti-Abit Coalition bylo do starych plyt Abita ... teraz juz jest dobrze :>

To good, chyba wezmę tego Abita. Wziąłbym Epoxa 8RDA3+ ale... brak MCP-T
  to dla mnie coś na zasadzie : mercedes najnowszy bez radia w środku,
albo z radiem ale bez zmieniarki CD.

Pozdrawiam,
Tomek