Re: nforce2..jeszcze raz...

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 09:54:18 MET DST

Tomek Głowacki wrote:

> Ma S-ATA i FireWire...?

ma napewno z obu kozystam :)

> j.w? ;)

ILSR ma prawie napewno :) ale trzeba uwazac w polskich sklepach bo w Polsce
sprzedaja jako ILRS wersje bez SATA

> Co oznacza wg. ciebie niepełny SoundStorm? Ja uważam , że która jak
> która, ale ten Asus Deluxe ma na pewno pełny SoundStorm.

No wlasnie ze niema pelnego :) bo niema albo SPIDFa albo optyka na pokladzie
... Wogole z tym Asusem jest dziwne bo znikl z listy plyt z SoundStormem na
nVidii i na serwisach komputerowycg

> A jak ma się to do legendarnego "Anti-Abit Coalition" ? czy te płyty
> dalej działają jak chcą ?

Hmmm bo ja wiem :) dziala bez problemu ...
Anti-Abit Coalition bylo do starych plyt Abita ... teraz juz jest dobrze :>

--
Chcialbym umrzec jak moj dziadek:spokojnie we snie,
a nie jak jego pasazerowie krzyczac z przerazenia