Re: Czym przykleic czujnik temperatury? Ile pasty...?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 09:02:49 MET DST

Użytkownik "- eYo -" <eyo_WYTNIJ_MNIE__at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Drugie pytanie - macie jakis sposob nakladania pasty termoprzewodzacej
> zeby nie bylo jej za duzo ani za malo? Bo ja to nigdy nie wiem ile jej
> nalozyc (wiem ze lepiej dac mniej niz za duzo ale obawiam sie ze daje
> jej za malo)

Pasty termoprzewodzącej powinna być cienka warstewka. Najlepszym
rozwiązaniem jest pasta termoprzewodząca, czyli kawałek taśmy i pasta na nią
nałożona (w Polszy chyba niedostępne rozwiązanie). A co do nakładania to ja
stosuję pasek grubej tektury, na który nakładam niewielką ilość pasty, a
następnie przeciągam równomiernie po jądrze procesora. Warstwa cienka ale
spełniająca swoją rolę - temp. 37* na Athlonie.
pozdr
Marcin