Czym przykleic czujnik temperatury? Ile pasty...?

Autor: - eYo - (eyo_WYTNIJ_MNIE__at_gazeta.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 08:05:20 MET DST

Witam
Sprawa wyglada tak - testujac niedawno proca zdjalem czujnik
temperatury a jako ze mialem drugi (nowy) przykleilem go blizej jadra
procesora. Mam teraz stary czujnik ktory tez chcialbym wykorzystac (w
innym kompie) ale tasma ktora sie go przykleja oczywiscie do niczego
sie juz nie nadaje - i tu pytanie - czym mozna taki czujnik przykleic
do proca?
Drugie pytanie - macie jakis sposob nakladania pasty termoprzewodzacej
zeby nie bylo jej za duzo ani za malo? Bo ja to nigdy nie wiem ile jej
nalozyc (wiem ze lepiej dac mniej niz za duzo ale obawiam sie ze daje
jej za malo)

pzdr
eYo