Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:08:53 MET DST

> Nie chodziło mi o telefon z wewnątrz - PIH - mówi Ci to coś?? - czasami
> wystarczy spytać serwisanta o numer - ma obowiązek go znać i podać na
> żądanie klienta ;)) Firma dostała wezwanie przedsądowne, a że akurat ten
> gość sprawcą niezadowolenia klienta wyleciał z pracy i oddał z własnej
> pensji - chyba uczciwe posunięcie. Zapomniałem dodać, że serwisant
> cwaniakował i myślał, że nikt go nie ruszy ;))

Fantasta ....

Napisz nam jeszcze kilka bajek , bo ciekawie się czyta jaki "mastaf" z
ciebie jakt to wyciagnąleś serwisowi z gardła i czego to nie dostałeś......
Fajnie sę to czyta ... moge zapytac w jakim kraju mieszkasz bo chyba nie w
Rzeczypospolitej :))

Bzdury koles opowiadasz bzdury ....

Pozdrawiam