Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 18:33:19 MET DST

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bd1ot5$5br$1_at_absinth.dialog.net.pl...

Oczywiscie sa tez
> pewne granice cierpliwosci klienta i trzeba sie z tym liczyc, ze jak sie
> przegnie to klient zacznie robic antyreklame firmie. W takich przypadkach
> niestety trzeba dolozyc do tego interesu.

I o to mi właśnie chodziło. Minęły 2 miesiące od tego jak oddałem pierwszy
raz dysk do serwisu i stwierdzam, że do tej pory nie jestem zadowolony z
tego co mi serwis zaoferował. Więc jeżeli serwis nie daje rady, to ja chcę
swoją kasę i idę gdzie indziej kupić dysk. To chyba proste.
pozdr
Marcin