Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 16:10:30 MET DST

> ...to co,jak sklep jest w kiepskiej kondycji finansowej to nie dotyczy
> go prawo i nalezy mu sie ulga z tego powodu ?? Wtedy np okres
> gwarancyjny nie objemuje 14dni a 28 ?!?!?!?!?!?!?.....

Ale dalej nie zalapales o co tu w tym wszystkim chodzi. To nie wina sklepu,
ze serwisy zewnetrzne robia sobie jaja ... i jezeli cos mi nie przychodzi w
terminie to przeciez nie bede dawal swoich pieniedzy zeby tylko klient mi
nie marudzil... taka praktyka prowadzi do bankructwa. Oczywiscie sa tez
pewne granice cierpliwosci klienta i trzeba sie z tym liczyc, ze jak sie
przegnie to klient zacznie robic antyreklame firmie. W takich przypadkach
niestety trzeba dolozyc do tego interesu.

Jezeli mowimy o prawie to niech ono dotyczy wszystkich a tu wychodzi, ze i
klient i hurtownia maja wieksze prawa niz sklep ...