Autor: Goro (tomekv6_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 16:32:32 MET DST
Dnia 2003-06-21 15:58, Użytkownik Peterphk napisał:
> Dodatkowo jak klient nie wzial okularow i widzi w gwarancji na 4 strony
> tylko liczbe 14 to jest swiecie przekonany, ze my tego terminu nie mozemy
> przekroczyc chociaz wyraznie jest tam napisane:
> w przypadku zlozonosci naprawy termin moze sie wydluzyc (brak opisu ile
> ...).
...dla tego klienta trzeba uczulac na takie zapisy i wyraznie je
pokazywac w trakcie przyjamowania reklamacji. Mozna potem uniknac wielu
nieprzyjemnych sytuacj, klienci jacy sa wiadomo.
> Nie bzdura ... jak sie kupuje w jakims sklepie trzeba sie zapytac
znajomych
> czy nie ma z nim problemow ... jak ktos tego nie robi pozniej moze miec
> problem ... Tak samo jak idzie sie kupowac samochod to nie patrzy sie tylko
> na to czy pasuje do koloru torebki tylko na marke i wyposarzenie ...
...no niby tak ale nie wymagaj od klientow by kontrolowali z jakich
hurtowni zaopatrza sie dany sklep...:-)
-- Pozdrawiam Tomek ---> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333) <--- ---> LG52/24/52, IBM 80GB V2,Hercules9500PRO <---
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:51 MET DST