Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Goro (tomekv6_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 15:28:01 MET DST

Dnia 2003-06-21 13:46, Użytkownik Peterphk napisał:

> przyslac dawno temu ... A jak wyglada sadzenie sie z hurtownia to moze
> powiedziedziec ktos kto juz probowal ... pewnie niewiele tutaj takich osob:)
> Polskie sady maja nadmiar spraw i dochodzenie swojego jest bez sensu jezeli
> nie wtopilo sie zbyt duzo kasy ...

...nie no generalnie to racja tylko dla mnie to nie jest powod zeby nie
dochodzic swoich praw. Wlasnie przez to ze nie ma takich spraw hurtownie
robia co chca. Jak by tak jedna dostala po dupie raz i drugi to moze by
sie wtedy sytuacja zmienila... wiem ze nasze sadownictwo stio na marnym
poziomie ale prawo jest prawem, jak bedziemy tak machac reka na wszystko
to zamiast lepiej bedzie jeszcze gorzej...

> No i podam jeszcze jeden przypadek. Ciekawe co ty na to:
> Klient kupuje drukarke HP i dostaje oryginalna gwarancje HP. Przynosi do
> sklepu zepsuta drukarke. Ty ja dajesz w tym samym dniu do serwisu HP.
> Czekasz sobie 14dni a drukarki nie ma ... i co wtedy ??? Dzwonisz do HP i

...gdybym wiedzial ze sa takie jaja z hp to bym do nich dzwonil juz po
tygodniu zeby miec reke na pulsie i wiedziec jak sprawa wyglada, a nie
po 2tyg siedziec i plakac ze to niedobre hp jeszcze nie zrobilo sprzetu.
Po drugie po tygodniu zadzwonilbym do klienta, ze jest obsow w serwisie
i sie tydzien przeciagnie. Zawsze to inaczej jak sie klienta uprzedza o
opoznieniach niz jak zly klient wpadnie ci do sklepu i zrobi awanture,
ze mialo juz byc a jeszcze nie ma...

> ich opieprzasz a efekt tego taki, ze ci powiedza ... bedzie za 2 tygodnie
> ... czyli razem miesiac ... powiedz mi co wtedy zrobisz ??? Klient ci
> przyjdzie i zacznie marudzic, ze przeciez to tutaj ja kupil ... a w
> rzeczywistosci sklep nie ma najmniejszego wplywu na to co sie dzieje z ta
> drukarka po oddaniu do serwisu HP ... i co niby mam komus oddac kase bo HP

...klient po 14 dnich ma prawo marudzic. Lepiej sie cieszyc ze nie
zanosi od razu pozwu do sadu... a tak swoja droga to HP tez mozna pozwac
, czasami wystarczy ich postraszyc pozwem i miekna, w koncu im tez
zalezy na dobrej opinii...na wszystko sa metody trzeba sie tylko
postarac... ;-)

> Jezeli juz podajesz problem to zobacz co sie dzieje z kazdej ze stron. Sklep
> to nie instytucja charytatywna ktora daje nowy towar tylko dlatego, ze jeden
> dzien za pozno przyjdzie z serwisu ...

...echhh.. to jak bede kupowal samochod to mam sie dowiedziec jak
wygldaja kontakty mojego dealera z fabryka samochodow...echhh no bez
przesady przeciez to slep dobiera sobie firmy wspolpracujace...co to
obchodzi klienta...to jak bede chcial kupic zarowke to mam przesledzic
jej cala droge od fabryki po hurtownie i sklep zeby w razie reklamacji
moc zrozumiec sklep jak bedzie sie spoznial z jej uznaniem..... bzdura
.... (przyklad z zarowka moze nie jest az tak trafny ale wiadomo o co
chodzi)

--
Pozdrawiam Tomek
---> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)     <---