Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 13:46:47 MET DST

> ...z punktu widzenia klienta co mnie obchodza klopoty finansowe sklepu i
> to ze hurtownia nawala. Zapalacilem w sklepie i to ze sklepem podpisalem
> gwarancje,ze jak cos padnie to sklep ma 14dni na naparawe. Nie rozumiem
> dlatego tlumacznia ze hurtownia... a co ma pierniki do wiatraka. Dobry
> sklep jezeli ma problem z hurtownia to kupuje druga czesc w innej
> hurtowni daje ja klientowi i wszycy sa szczesliwi. Potem walczy z tamta
> hurtownia o odzyskanie kasy. To sa wewnetrzne rozgrywki i nie widze
> sesnu mieszania w to klientow. Takie rozkladanie rak i mowienie panie bo
> [...]

Z punktu widzenia sklepu komputerowego wyglada to zupelnie inaczej ...
hurtownie leca sobie w kulki, a jak pojdziesz do innej, drozszej to bedziesz
musial zamknac interes bo obok ciebie jest 10 innych sklepow z podobnymi
cenami. Przez to ze hurtownia robi sobie jaja wiele sklepow ma pozniej
problemy, bo musi kupowac za swoja kase sprzet ktory hurtownia miala
przyslac dawno temu ... A jak wyglada sadzenie sie z hurtownia to moze
powiedziedziec ktos kto juz probowal ... pewnie niewiele tutaj takich osob:)
Polskie sady maja nadmiar spraw i dochodzenie swojego jest bez sensu jezeli
nie wtopilo sie zbyt duzo kasy ...
No i podam jeszcze jeden przypadek. Ciekawe co ty na to:
Klient kupuje drukarke HP i dostaje oryginalna gwarancje HP. Przynosi do
sklepu zepsuta drukarke. Ty ja dajesz w tym samym dniu do serwisu HP.
Czekasz sobie 14dni a drukarki nie ma ... i co wtedy ??? Dzwonisz do HP i
ich opieprzasz a efekt tego taki, ze ci powiedza ... bedzie za 2 tygodnie
... czyli razem miesiac ... powiedz mi co wtedy zrobisz ??? Klient ci
przyjdzie i zacznie marudzic, ze przeciez to tutaj ja kupil ... a w
rzeczywistosci sklep nie ma najmniejszego wplywu na to co sie dzieje z ta
drukarka po oddaniu do serwisu HP ... i co niby mam komus oddac kase bo HP
sie nie wywiazalo z terminu ??? Jak oddam kase klientowi to przyjdzie mi
zlom bez tuszow ktorego juz nie sprzedam ...

Jezeli juz podajesz problem to zobacz co sie dzieje z kazdej ze stron. Sklep
to nie instytucja charytatywna ktora daje nowy towar tylko dlatego, ze jeden
dzien za pozno przyjdzie z serwisu ...