Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 14:54:58 MET DST
Peterphk wrote:
>>A co tu tłumaczyć? Klient ma umowę z wami, nie z hurtownią, więc
>>zupełnie słuszne są jego pretensje. A właśnie, ta firma to jaka? Żebym
>>wiedział gdzie nie robić zakupów....
> poczekam az otworzysz wlasna i bedziesz mial problemy finansowe ... wtedy
> porozmawiamy o gwarancji:)
Nie potrzebuję otwierać DG żeby kupić dysk twardy czy zasilacz do
komputera. Swoją drogą, jak można liczyć na brak problemów finansowych
kiedy robi się klientów w balona (delikatnie mówiąc) i łamie się warunki
umowy?
A właśnie, przemilczałeś o jakiej to firmie piszesz... chyba jednak sam
zauważasz, że to nie będzie dla niej reklama.
Pozdrawiam
Czarek Gorzeński
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:50 MET DST